კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრა
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
სამუშაო შეხვედრების გეგმა
კოლეგებთან შეხვედრების ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: შორენა მჭედლიძე
შეხვედრის თარიღი: 01.04.2019. 03.04.2019. 05.04.2019.
შეხვედრის / შეხვედრების თემა: სასწავლო რესურსების შექმნა და გამოყენება სასწავლო პროცესში . ერესურსის რეფლექსია და გაკვეეთილის გეგმა.
შეხვედრის მიზანი:
· მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება, მოტივაციის ამაღლება ისტ-ის მიმართულებით;
· ისტ-ის უნარ-ჩვევების განვითარება;
· სასწავლო რესურსების შექმნა;
· გაკვეთილის გეგმის დაწერა;
· რეფლექსიის დაწერა;
მონაწილე მასწავლებლების რაოდენობა: 15
#
|
შეხვედრის თარიღი
|
შეხვედრის მიზანი
|
შეხვედრის ძირითადი საკითხები
| ||
1.
|
01.04.2019.
|
მონაწილეები გაეცნობიან, რა არის ელექტრონული რესურსი. რა მოთხოვნებს, უნდა აკმაყოფილებდეს და , რა დადებითი მხარეები აქვს ელექტრონული რესურსის გამოყენებას სასწალო პროცესში.
|
1.ელექტრონული რესურსის
რაობა. მისი გამოყენების მნიშვნელობა სასწავლო პროცესის ეფექტურად წარმართვისათვის.
2. მოთხოვნები, რომელსაც რესურსი უნდა აკმაყოფილებდეს
| ||
2.
|
03.04.2019
|
მონაწილეები შეისწავლიან რესურსის შექმნას learningapps.org – ის გამოყენებით.
|
. learningapps.org-ის ძირითადი ინსტრუმენტები.
2. სავარჯიშოს შექმნა
4. საშინაო დავალების მიმოხილვა.
| ||
3.
|
05.04.2019
|
· დაწერენ გაკვეთილის გეგმას ელექტრონული რესურსის გამოყენებით.
· ისწავლიან რეფლექსიის დაწერას.
|
ს1საშინაო დავალების ანალიზი.
2. გაკვეთილის გეგმის დაწერა.
3. რესურსის გამოყენების რეფლქსია
|
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
მონაწილე მასწავლებელთა უკუკავშირი
შეხვედრის / შეხვედრების თემა: სასწავლო რესურსების შექმნა და გამოყენება სასწავლო პროცესში . ერესურსის რეფლექსია და გაკვეეთილის გეგმა..
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი: 01.04.2019. 03.04.2019. 05.04.2019.
შეხვედრის ორგანიზატორის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: შორენა მჭედლიძე.
|
· შეხვედრის / შეხვედრების მიზანი: მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება, მოტივაციის ამაღლება ისტ-ის მიმართულებით;
· ისტ-ის უნარ-ჩვევების განვითარება;
· სასწავლო რესურსების შექმნა;
· გაკვეთილის გეგმის დაწერა;
· რეფლექსიის დაწერა;
|
სთხოვეთ შეხვედრის მონაწილე თითოეულ მასწავლებელს შეაჯამოს საკუთარი უკუკავშირი.
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრა იყო ძალზედ მნიშვნელოვანი, სასარგებლო და ეფექტური.. ელექტრონული რესურსების გამოყენება, ვთვლი, მოტივაციას აუმაღლებს ბავშვებს.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: მერი მაყიშვილი.
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრა იყო ძალიან ეფექტური და საინტერესო, რადგან ვისწავლე კიდევ ერთი ახლებური მიდგომა მოსწავლეებში ცოდნის ამაღლების მიზნით. ელექტრომული რესურსის გამოყენებით, ვფოქრობ უფრო მარტივად გავალ შედეგზე.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: თეა ნოზაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
სამუშაო შეხვედრები ძალიან ეფექტური და მრავლის მომცემი იყო სასწავლო პროცესისათვის. ელექტრონული რესურსი დამეხმარება, როგორც წინარე ცოდნის გასააქტიურებლად, ასევე, ახალი მასალის განმტკიცებისთვის.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნანული სეხნიაშვილი.
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრებმა საშუალება მომცა, ჩავატარო საინტერესო და ელ. რესურსებით გამდიდრებული გაკვეთილი.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ხათუნა აბრამაშვილი
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ეს შეხვედრა მეტად მნიშვნელოვანი იყო პედაგოგიური საქმიანობის უკეთ წარმართვისათვის, მრავალფეროვნებისთვის. აღნიშნული შეხვედრის შემდეგ, დავამზადე ელ რესურსი, რასაც ეფექტურად გამოვიყენებ საგაკვეთილო პროცესში, შესაბამის თემე~ასთან დაკავშირებით.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: კონსტანტინე ლომსაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
იყო საკმაოდ საინტერესო შეხვედრა. ვისწავლე ელ. რესურსის გამოყენება, რომელსაც აუცილებლად გამოვიყენებ საგაკვეთილო პროცესში.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ირინე ქურდაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
საინტერესე შეხვედრა იყო. ვისწავლე ელ. რესურსის შექმნა, რომელსაც გამოვიყენებ საგაკვეთილო პროცესში, რითაც, ვთვლი. გავზრდი მოსწავლეთა მოტივაციას,
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნინო ნასყიდაშვილი.
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ვისწავლე ელ. რესურსის შექმნა და გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში. აღნიშნული საშუალებას მომცემს, გაკვეთილი გავხადო მრავალფეროვანი და საინტერესო.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ლია ფურცელაძე.
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრები საინტერესო იყო. ელ. რესურსები ძალიან მნიშვნელოვანია მათემატიკური საკითხების შეჯამებისათვის. შეხვედრების დროს შექმნილი რესურსი ,,ვიქტორინა“ ბავშვებმა დიდი ხალისით და ინტერესით შეასრულეს. მომავალში , აუცილებლად , შევქმნი ახალ რესურსებს თემის შესაბამისად.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: სოფო ლომსაძე
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ვიქრობ, რომ ეს შეხვედრები კიდევ ერთი სიახლე იყო ჩემთვის. ელ. რესურსების გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში მოსწავლეებისათვის ძალიან საინტერესოა. იგი საშუალებას გვაძლებს სიახლით გამოვავლინოთ მოსწავლეთა ცოდნა.
| ||||||||||
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: ნატალია კოპაძე.
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრები მნიშვნელოვანი და ბევრის მომცემი იყო, ვისწავლე ელექტრონული რესურსების შექმნა და ის, თუ რა ფორმით, როგორ გამოვიყენო იგი საგაკვეთილო პროცესში. ვფიქრობ, ელ . რესურსი ერთ-ერთი კარგი საშუალებაა ინგლისურის გაკვეთილზე ცოდნის განსამტკიცებლად.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: თეონა ომანაძე.
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრებმა საშუალება მომცა, შევქმნა ელექტრონული რესურსები და თეორიული ცოდნის განსამტკიცებლად, გამოვიყენო სპორტის გაკვეთილზე.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: თამარ ოთარაშვილი.
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრა ძალიან საინტერესო და ეფექტური აღმოჩნდა. ვფიქრობ, ელექტრონული რესურსის გამოყებენა ფიზიკის გაკვეთილზე, ძალიან კარგი საშუალებაა მოსწავლეების მოტივაციის ასამღლებლად და ცოდნის განსამტკიცებლად.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: თეა კალმახელიძე.
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
შეხვედრები ეფექტური და შედეგიანი იყო. ვისწავლე ელ. რესურსის შექმნა და გამოყენება საგაკვეთილო პროცესში. ელ რესურსი ძალიან კარგი საშუალებაა წინარე ცოდნის გასახსენებლას, ახალი მასალის განსამტკიცებლას და, საბაზო- საშუალო, კლასებში შემაჯამებელი გაკვეთილისათვის.
აღნიშნულ რესურს, აუცილებლად, გამოვიყენებ ჩემს პედაგოგიურ პრაქტიკაში.
|
მონაწილე მასწავლებლის სახელი და გვარი: რუიზან მარაბდელი
გთხოვთ შეაფასოთ შეხვედრის ეფექტურობა: 1- ძალიან არაეფექტური, 10 - ძალიან ეფექტური.
რატომ იყო ეს შეხვედრა/შეხვედრები სასარგებლო და მნიშვნელოვანი თქვენი პროფესიული საქმიანობისთვის?
ეს შეხვედრა მეტად მნიშვნელოვანი იყო პედაგოგიური საქმიანობის უკეთ წარმართვისათვის,. ელექტრონული რესურსი არის კარგი საშუალება გავზარდოთ მოსწავლეთა მოტივაცია და განვუმტკიცოთ ცოდნა ხალისით.
|
კოლეგებთან სამუშაო შეხვედრების ორგანიზება:
შეხვედრის ორგანიზატორი მასწავლებლის (ქოუჩის) რეფლექსია
მასწავლებლის (ქოუჩის) სახელი და გვარი: შორენა მჭედლიძე
|
შეხვედრის / შეხვედრების თარიღი: 01.04.2019. 03.04.2019. 05.04.2019.
|
შეხვედრის / შეხვედრების თემა: სასწავლო რესურსების შექმნა და გამოყენება სასწავლო პროცესში . ერესურსის რეფლექსია და გაკვეეთილის გეგმა.
|
შეხვედრის / შეხვედრების მიზანი:
· მასწავლებელთა ინტერესთა სფეროს გაფართოება, მოტივაციის ამაღლება ისტ-ის მიმართულებით;
· ისტ-ის უნარ-ჩვევების განვითარება;
· სასწავლო რესურსების შექმნა;
· გაკვეთილის გეგმის დაწერა;
· რეფლექსიის დაწერა;
|
გთხოვთ მოკლედ აღწეროთ შეხვედრის / შეხვედრების მსვლელობა და განხილული საკითხები.
განვითარებული ტექნოლოგიების ეპოქაში, როცა კომპიუტერს და ინტერნეტს ძალიან დიდი ადგილი უჭირავს, ზოგადად, ჩვენს ცხოვრებაში, ვფიქრობ, საგაკვეთილო პროცესში კომპიუტერის , კერძოდ, ელ. რესურსების გამოყებება მინიშვნელოვანი და საინტერესოა..ისტ-ის გამოყენება ეფექტურია გაკვეთილების ჩატარებისას. ამიტომ, ვცდილობ, საგაკვეთილო პროცესში აქტიურად დავნერგო სწავლების თანამედროვე მეთოდები და ტექნოლოგიები.ამ მიმართულებით დიდ მნიშვნელობას ვანიჭებ ინფორმაციულ-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებისგამოყენებას.
გადავწყბიტე ჩემი ცოდნა და გამოცდილება გამეზიარებინა კოლეგებისათვის.
შდავწერე შეხვედრების გეგმა. ინისათვის ,რომ მიზნისთვის მიგვეღწია, საწირო იყო სამი სამუშაო შეხვედრა. განრიგი შევათნხმე შეხვედრებში მონაწილეობის მსურველ პედაგოგებთანდ. პირველი შეხვედრა გაიმართა 01.04.2019- ში, რომლის მიზანს წაროადგენდა -მონაწილეები გაეცნობოდნენ, რა არის ელექტრონული რესურსი. რა მოთხოვნებს უნდა აკმაყოფილებდეს და , რა დადებითი მხარეები აქვს ელექტრონული რესურსის გამოყენებას სასწალო პროცესში.
გ განვიხილეთ შემდეგი საკითხები:1.ელექტრონული რესურსის რაობა. მისი გამოყენების შვ მნიშვნელობა სასწავლო პროცესის ეფექტურად წარმართვისათვის.
2. 2.მოთხოვნები, რომელსაც რესურსი უნდა აკმაყოფილებდეს.
მეორე შეხვედრა: 03.04.2019
შეხვედრის მიზანი იყო, მონაწილეებს შეესწავლათ რესურსის შექმნა learningapps.org – ის
გამოყენებით
გავეცანის learningapps.org – ის ინსტრუმენტბეს. შევქმენით სავარჯიშო რესურსი და განვიხილეთ საშინაო დავალება- ახალი რესურსის შექმნა.
მესამე შეხვედრა:05.04.2019.
შეხვედრის მიზანი იყო გაკვეთილის გეგმისა და რესურსის რეფლექსიის დაწერა.
გავაანალიზეთ საშინაო დავალება, გავუკეთეთ კორექტირება . დავწერეთ გაკვეთილის გეგმა, სადაც ერთ-ერთი აქტივობა იქნებოდა შექმნილი რესურსი, რა თქმა უნდა, თემის შესაბამისად.
შეხვედრის ბოლო აქტივობა იყო, შექმნილი ელ. რესურსის რეფლექსიის დაწერა.
მონაწილეები სამივე შეხვედრაში ძალიან მონდომებულები და მოტივირებულები იყვნენ. დიდი ხალისით ჩაერთვნენ სამუშაო პროცესში და , რაც ძალიან მახარებს, აღნიშნავდნენ, რომ ჩემს მიერ შეთავაზებილი სწავლი მეთოდი მოეწონათდა სირად გამოიყენებენ საგაკვეთილო პროცესში.
|
როგორ დაგეხმარათ აღნიშნულ შეხვედრაში / შეხვედრებში მონაწილეობა თქვენს პროფესიულ საქმიანობაში?
აღნიშნულ შეხვედრებში მონაწილეობამ მომცა გამოცდილება და უფრო გამიღრმავა ცოდნა, რაც აუცილებლად, დამეხმარება ჩემს პროფესიულ საქმიანობაში.
|
როგორ გამოიყენებთ ამ შეხვედრაზე მიღებულ გამოცდილებას მოსწავლეების შედეგების გასაუმჯობესებლად?
შეხვედრებში მონაწილეობდა სხვა და სხვა საგნის 15 პედაგოგი, რომლებიც თავიანთი საქმის პროფესიონალები არიან. მუშაობა მიმდინარეობდა სწავლა სწავლების პრინციპით. მთავაზობდნენ რესურსის შექმნის ახლებურ ვარიანტებს, მიზიარებდნენ საკუთრ ცოდნასა და გამოცდილებას. რაც აუცილებლად გამომადგება ჩემს პედაგოგიურ პრაქტიკაში და მოსწავლეების შედეგების გაუმჯობესებაში.
|
Комментарии
Отправить комментарий